Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

ΓΚΑΝΤΙ



  1. Άλλαξε τον εαυτό σου . “Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
 
     
2. Εσύ έχεις τον έλεγχο.
“Κανείς δεν με βλάπτει χωρίς την άδειά μου.” 


     

    3. Συγχώρησε.
    “ Ο αδύναμος δεν μπορεί να συγχωρήσει . Η συγχώρεση είναι ιδιότητα των δυνατών.”
     


      4. Χωρίς δράση δεν πας πουθενά. “Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας.”



      5. Πρόσεχε τη στιγμή .
      “Δεν θέλω να προβλέπω το μέλλον. Με απασχολεί να νοιάζομαι για το παρόν. Ο Θεός δεν μου έχει δώσει έλεγχο των στιγμών που θα έρθουν.”  


      6. Ο καθένας είναι άνθρωπος .
      “Υποστηρίζω ότι είμαι ένα απλό άτομο υποκείμενος στα λάθη όπως κάθε θνητό συνάνθρωπός μου. Ξέρω όμως, ότι έχω αρκετή ταπεινότητα να ομολογήσω τα 
      λάθη μου και να παλινωδήσω.” 



      7. Έχε επιμονή. “Πρώτα σε αγνοούν, μετά γελάνε μαζί σου, ύστερα σε πολεμούν, έπειτα νικάς.”  

       


      8. Δες το καλό στους ανθρώπους και βοήθησέ τους.
      “Κοιτάζω μόνο τις καλές ποιότητες των ανθρώπων. Μιας και δεν είμαι αλάνθαστος ο ίδιος, δεν τολμώ να εξετάζω τα σφάλματα των άλλων .”  


      9. Να συνδέεσαι, να είσαι αυθεντικός να είσαι ο αληθινός εαυτός σου.
      “Ευτυχία είναι όταν αυτά που σκέφτεσαι, λες και κάνεις, είναι σε αρμονία.”  

       10. Συνέχισε να μεγαλώνεις και να εξελίσσεσαι.
       “Μπορείς σχεδόν πάντα να βελτιώνεις τις ικανότητές σου, τις συμπεριφορές σου ή να επαναξιολογείς τις αποτιμήσεις σου. Μπορείς να αποκτήσεις μεγαλύτερη κατανόηση του εαυτού σου και του κόσμου. Το να επιλέξεις να μεγαλώσεις και να εξελιχθείς είναι ένα πιο ευχάριστο και πιο χρήσιμο μονοπάτι για να ακολουθήσεις.” 


      ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.


       


      Δεν υπάρχουν σχόλια:

      Δημοσίευση σχολίου